Barcelona here I come!

Imorgon åker jag till Spanien och är borta en vecka, fyfan va skönt asså!

Jag har packat hela dagen, eller i alla fall försökt packa, men nu däremot är jag så gott som klar. Det viktigaste jag har med mig är i alla fall min ipod och 2st Gossip Girl böcker. De är så sjukt bra och framförallt när man läser om Nate, och då ser Chace Crawford framför sig, gwrr asså! hah! Mycket av tiden där nere kommer jag behöva spendera genom att titta på lillebrors fotbollsmatcher. Eftersom det är därför vi åker dit. Fast det överlever jag visserligen, putte är ju fan ett fotbollsproffs redan nu! 
Nä, nu måste jag packa klart det sista innan jag går och lägger mig!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du får ha de JÄTTE bra där nere!! Så syns vi sen när ni kommer till Mlg, längtaaaar!! :D<33333 Älskareeey

2008-07-05 @ 15:23:24
URL: http://fashiionfreak.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: aaah, jag har velat göra de, men den fanns inte där vi var.. :( men jag ska smaka den!! :D<333

2008-07-05 @ 15:45:41
URL: http://fashiionfreak.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0