Lite roliga historier!

"Bits er hund?"
"Nej."
"AJ! Ni sa ju att den inte bits!"
"Det gör den inte heller, men det där är inte min hund."

* * * * * * 

Två idioter var ute och gick, det var kväll.
Den ena tände sin ficklampa och lyste rakt upp i luften, då sa han:
"Jag slår vad om att du inte kan klättra uppför ljusstrålen!"
Då svarade den andre:
"Jodå, det kan jag visst, men då släcker du bara."

* * * * * * 

Olle visar upp sin tågbiljett för konduktören. Då säger konduktören:
"Men det här är ju en barnbiljett."
"Ja, där ser ni hur mycket tåget är försenat!"

* * * * * * 

"Vakna Kalle! Det är en tjuv i köket! Just nu äter han av mina köttbullar, ring 112!"
"Ska jag begära polisen eller ambulansen?"

* * * * * * 

"Pappa, måste man tänka när man kör bil?"
"Javisst, min lille vän, det måste man."
"Är det därför du kör så långsamt?"

* * * * * *

Man kan ju inte säga att någon var jätte rolig men iaf, vilken var roligast?

Kommentarer
Postat av: Saaabiina

haha jag tyckte alla va bra på sitt sätt xD men den där med "olle visar upp sin tågbiljett..." kanske va lite poänglös;P men bra där Helene;)

2008-07-04 @ 00:47:24
Postat av: Mattias

Roliga men den här är bäst:

Det var en anka som kom in på en bar och frågade bartendern -har ni bröd?

då svarade bartendern -nej vi har inte bröd

-har ni bröd? frågade ankan igen

-nej vi har inte bröd svarade bartendern lite argt

-har ni bröd? frågar ankan en gång till

-NEJ VI HAR INTE BRÖD OCH OM DU FRÅGAR DET IGEN SÅ SKA JAG SPIKA IGEN NÄBBEN PÅ DIG!!!!!

då frågar ankan:- har ni spik?

NEEEJJJ!!!!!! skriker bartendern

-har ni bröd?

2008-07-04 @ 12:06:32
Postat av: Linnea

hahaha jag gillar den med två idioter!:D puss<3333

2008-07-04 @ 13:28:07
URL: http://expressive.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0