Gotta Be Somebody

Tjaaaaaaaa om det nu är någon som läser det här! ;)

Är några veckor sen sist jag skrev nu, men jag kommer ALDRIG bli bättre på att uppdatera bloggen, let's face it! Mycket har hänt sen jag skrev förra gången, och bilden som jag skulle lägga upp då kan jag för tillfället inte ens hitta så det får bli i ett annat inlägg. En av anledningarna till att jag varit så sjukt dålig på att skriva, är för att min dator har varit på lagning i två veckor. Sad but true, hah!

Lite roliga saker som har hänt under tiden då. Bland annat har Sanna & Wilma varit här. Vi hade jätte kul såklart.  Har hunnit shoppa med Marre, Tess å Jimmie och i slutet av veckan var jag på Sebb & Alex landställe. Lärde mig typ att vissla och nästan, bara nästan, lärde jag mig också att knäppa med fingrarna. Den helgen var riktigt mysig och trevlig!

Har också hunnit åka skridskor i kungsträdgården med massa folk vilket var riktigt trevligt och mysigt!

Aja, men nu orkar jag inte skriva nå mer. Fast jag måste nämna att tes å jag var på Idol i fredags. Robin B has to win by the way! Han eller Kevin, helt klart! :D

Menmen, nu ska jag typ sleeeeepa!

Puss!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0