Highlights! (:

Tralala, just nu sitter jag och väntar på att Sannis ska ringa mig. Vi ska boka biljetter till Twilight! Måste säga att boken den är baserad på är GRYM så om ni inte har läst den måste ni göra det!

I alla fall så kom jag hem från träningen för drygt en timme sen. Idag var det helt underbart roligt, men nu efteråt är jag helt död för att jag sprang hela tiden, och så mycket som jag rörde på mig idag har jag inte gjort på otroligt länge! Menmen^^

När jag kom hem berättade pappa en jätterolig sak. Jag dog av skratt, så kul var det! HAHA! Det var en man som hade föredrag inför otroligt många. Så hade han sin dator framför sig som var uppkopplad mot en stor skärm så alla skulle se hans presentation. Sen när han skulle logga in sig på nätverket råkade han trycka in lösenordet i samma ruta som han hade skrivit in användarnamnet, så ALLA såg det! Å grejen var det att hans lösenord var: "kuksugare" HAHAHAHAH xD Tydligen (som man lugnt kan förstå) hade han skämts ihjäl. Fast han hade lyckats göra sin presentation ändå, men va fan liksom. Orka ha ett sånt lösenord! HAHA!


Nu ska jag iaf plugga lite spanska till imorrn å sen sooooova!

Kommentarer
Postat av: Banan

Haha genant för honom! Kuksugare HAHA! VaD tyckte du om filmen då? :)

2008-11-21 @ 15:07:16
URL: http://finnenbanan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0