Trött!

Tjaaaa (;

Håller just nu på att somna, är helt sjukt trött! Började 10 över 8 imorse, sen kom jag inte hem förens halv 6. Då var det bara att byta om å äta nåra mackor innan jag skulle på träning. Fast träningen var extra kul idag faktiskt! :D Gick däremot inte så jätte bra för mig hela tiden, var inte riktigt taggad. Fast mina smashar var gryma! Har aldrig lyckats med det tidigare men idag gick det suveränt! ;D Juste, varför jag kom hem så sent idag var för att klassen var på söder på ett sidenväveri. Jätte mysigt ställe som hade haft samma vävstolar och allt (t.o.m. stått på samma plats) i 170 år. COOLT!
På vägen hem blev jag och Helen helt till oss. Så nu har vi bestämt att vi ska flytta in i en gammal lägenhet. Det ska vara slitet golv (som på sidenväveriet), stora fönster, en öppen brasa m.m. Plus att vi ska bo på typ söder och ha varsinna antika cyklar! YEY! :D Låter det inte awesome elr? ;D

Nääe, nu ska jag verkligen sova! Men för att inte bara skriva ett tråkigt inlägg som alltid så lägger jag in en länk till senaste webb intervjun med Björn Gustafsson + VÄRLDENS FINASTE BILD!  :D

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article3864164.ab



Gooood night!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den är VEKRLIGEN JÄTTE fin! :D Kristen Stewart och Robert Pattinson är såå sööta tsm!! :D:D<33

2008-11-29 @ 17:14:36
URL: http://fashiionfreak.blogg.se/
Postat av: Helene

AAH VERKLIGEN!Ja men eller hur, de passar underbart bra ihop! ;D<33

2008-12-04 @ 22:14:27
URL: http://heleneeee.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0