Wilmis Pilmis!

Tjaaaaaaaaaa! (;

Den här helgen har mina älskade kusiner varit här! AS MYSIGT! Plus att det har snöat som fan! HÄÄÄRLIGT! (;
I lördags var vi i stan hela dagen å shoppa, efter det åkte vi till Kista å kolla på Twilight! Grym film det! Fast jag störde mig så mycket på att jag kände igen de flesta, så ja satt å förökte komma på vart jag hade sett alla. Tre av dem har varit med i OC, en i 90210 (nya beverly hills). Iaf så efter filmen och allt sjöng vi Singstar, flumma oss som fan och pratade och massa sånt! Älskar mina underbara kusiner<3 :)

Idag när jag kom hem pratade jag med en annan kusin, Wilmis! :D Finns fan ingen sötare och härligare än henne. Hon var urgullig och sa "var vänlig kontrollera nummret, den du söker är inte anträffbar" haha, aaaw! Hon är 6 år och har VÄRLDENS sötaste röst, så det där lät bara för kul! Tillsist fick jag även prata med jultomten! WIIE ;D (Vilket var hon med "tomteröst" som hela tiden sa HOHO!<3). haah :)

Ikväll har jag även hunnit kolla på massa filmer från när jag var liten, haha aaaaaaw vad jag pratade hela tiden! Man fattade knappt vad jag sa! x)

Men nu ska jag läsa lite, byee!


pfff, behöver lägga in en bild på Rob Pattinson!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åååh jaa, vi hade verkligen as mysigt! :D Och jag längtar jätte mycket tills jullovet då ni kommer hit! :D:D<33 Och filmen var sååå braa! Jag ska se den igeeeen, i vansbro!! För Robert är såå SNYGGG!! :D<33

2008-11-29 @ 17:11:41
URL: http://fashiionfreak.blogg.se/
Postat av: Helene

AA å jag längtar också ÖVERDRIVET mkt! :D

ååh ska du! Hahah jag förstår dig helt! Men vad kul ju! :D:D YEEES DE E HAN :D;D<33

2008-12-04 @ 22:32:44
URL: http://heleneeee.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0