Sega chokladrutor!

Tyckte det var dags att uppdatera bloggen lite. Var ett tag sen sist nu!

Idag har jag i princip gått i sömnen hela dagen! Sandra sov över hos mig igår och vi somnade inte förens någon gång runt fem tiden och hann inte sova mer än fem timmar innan vi behövde vakna. Sen dess har jag praktiskt taget slöat heeela dagen. Jag har inte kunnat sova men jag heller inte orkat göra nått, men det har varit riktigt skönt ändå! I alla fall så bakade Sandra & jag galet goda chokladrutor igår! Det var helt underbart goda så det tipsar jag alla att göra ifall ni blir sugna! ;) (länken till receptet finns längre ner i inlägget).

Men nu måste jag "pysa". Ska se klart en film, men finns en sista sak jag måste nämna! När Sandra och jag skulle blanda dippen till chipsen igår hittade vi något riktigt motbjudande i gräddfilen! Ni ser ju själva bilden nedanför. Uuush!

Aja, lägger upp en lista imorgon på lite filmer jag sett senaste tiden, som jag kan rekommendera!

Ciao så länge!

http://www.kladdkakan.se/brownies.asp?recept=2008

 Någon som vet vad det där kan vara?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch, vad fan är det för nått?

2009-08-23 @ 21:09:27
URL: http://fashiionfreak.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0