Suunday!

Jag sprang drygt 7,3 km idag! Har varit överlycklig efter det! Jag trodde nämligen inte att jag skulle orka springa hemifrån, till spåret, två varv runt och efter det tillbaka hem igen! Men shit, det klarade jag! Och i snabbt tempo hela tiden också! :o Haha, jag är liiiite stolt över mig själv just nu alltså! Jag har blivit helt beroende av att springa så jag vill bara klara mer & mer hela tiden. Antingen snabbare tid eller springa längre sträckor! Men enough about this!

Igår var jag och familjen på kräftskiva hos Sohl! Det var riktigt trevligt och gott. Det absolut godaste var choklad-mousse tårtan vi fick till efterätt (för att Sebb fyllde 19 i fredags)! Den var helt himmelskt god! Yumm! 
I alla fall så flyttade Sebb till Uppsala idag, så igår var sista kvällen hemma för hans del! Galet alltså! Jag skulle aldrig var mogen nog att flytta hemifrån som nittonåring! Det är ju liksom bara två år kvar tills dess! :o Det skulle bli alldeles för ensamt för min del att bo i egen lägenhet! Och jäklar vad sorgligt att aldrig mer bo med familjen liksom! Nää fy. Tur att jag inte tänker flytta hemifrån på ett bra tag i alla fall!

 

Nu ska jag kolla klart på twilight, men ha det bra! Peace out!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Okej, nej jag har inte fått mina än. Men dom skulle då komma nu i veckan! :D

2009-09-01 @ 20:51:08
URL: http://fashiionfreak.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0