Vilken underbar dag!

Jag var ute & sprang med mamma idag och är just nu överlycklig!
Jag lyckades nämligen slå mitt rekord! :D
(Jag har blivit beroende av att springa så om jag inte springer minst 2-3 ggr i veckan mår jag nästan dåligt!)

Just nu gör jag i alla fall inte så mycket. Har nyss kollat på Linas Kvällsbok som gick på kanal 5! Den var lika dålig nu som förra gången jag såg den. Men jag hoppas att man gör film av andra boken också för det var ju den som var bra! Håller ni inte med, ni som läst böckerna?

Här kommer i alla fall en bild på förra veckans inköp!


Väska - Belle Shoes
Green Day (LP-skiva) - Media Markt
"Tape dispenser" (som ser ut som ett kasettband) - Lagerhaus
Brännbara cd:s (ser ut som mini LP-skivor) - Lagerhaus


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, vilken söt väska! :) Hur mycket kosta den?

2009-08-26 @ 23:42:48
URL: http://fashiionfreak.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0