Finally free!

Jag har varit överdrivet glad idag! Sista dagen på sjukhusdieten, som jag gjort i en vecka, var igår -så idag fick jag äntligen äta vad jag ville! Shit vad jag hade saknat att äta mackor asså! Haha, det smakade helt ljuvligt till skillnad från den där soppan jag tvingat i mig den senaste tiden, blääää! Kan nämna att dieten i alla fall funkar. Man går ner lite i vikt, tappar sötsuget & avgiftar kroppen så det var ju great! ;)
Nu efteråt får man skuldkänslor när man äter något onyttigt för då känns det som att förra veckans lidande inte var till någon nytta! Så jag har lyckats hålla mig borta från sånt idag men jag var nyfiken på hur chokladbollarna, som jag bakade igår till pappa & putte, smakade så jag åt en liten sån. Jag testade nämligen göra "nyttiga" chokladbollar. Det var kesella i dem istället för smör. Men fy fan! De var så galet äcklig konsistens på dem så jag tänker baka vanliga & GODA (men onyttiga) chokladbollar hädanefter! Så äre bara!

Men man måste ju hålla med om att de ser goda ut i alla fall, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad äre för soppa du har käkat? :)

2009-07-07 @ 15:13:04
URL: http://fashiionfreak.blogg.se/
Postat av: Malin

ja eller hur, vad är det där för någon trevlig diet?:P:D

2009-08-03 @ 18:36:54
URL: http://fishii.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0