Alexander Rybak!

Sitter just nu och försöker plugga fysik vilket är totalt omöjligt! Försöker även få lite folk till min grannes sommarjobb vilket jag hade fått igår! Men idag fick både jag & Sandra brev om att vi fått sommarjobb på äldreboendet i Kallhäll i tre veckor så det ska vi tacka ja till istället!

I eftermiddags lyckades Sandra & jag få gå tidigare från 'staden & framtiden'  för att åka till vällingby och se Alexander Rybak! Han var helt underbart söt, till och med sötare än vad han är på tv! :o Jag kan lägga upp lite bilder jag tog på honom imorgon för nu ska jag fortsätta plugga!

Puss!

Kommentarer
Postat av: becca

Åh, läser du Staden och Framtiden? Jag tror jag ska göra det i tvåan eller trean.. vad handlar den kursen om? xD

2009-06-05 @ 10:57:15
URL: http://bexis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0