#1 Deportees - Under The Pavement, The Beach

Var ett tag sen jag skrev nu, men det har hänt så mycket de senaste två veckorna så jag har inte riktigt haft tid! Har inte tid att skriva nu heller egentligen så det blir ett kort inlägg! Men imorgon lovar jag att skriva lite mer & lägga upp lite bilder! Bland annat på tre av mina kusiner som tog studenten för någon vecka sen! :)

Just ja! Jag har hunnit träffa min morbror några gånger nu den senaste tiden och eftersom han och jag har samma musiksmak (dvs. grym smak) hade han fixat sju cd skivor till mig, som han tyckte jag skulle lyssna på plus att han har haft lite "musikundervisning" om gamla låtar & artister som tydligen var oerhört viktiga för mig att känna till! Så var beredda på massor med musiktips framöver! ;)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Jaa, glassen var jätte goood! :D



Ska du å shoppa nån dag? Om du ska det skulle du kunna kolla efter den där jeansjackan (som jag hade beställt), för när jag trodde att jag hade beställt så visade det sig att det hade varit tekniska fel på sidan så det inte gick och så nu är alla storlekar slut. Men du behöver inte kolla om du inte vill!

2009-06-23 @ 16:08:08
URL: http://fashiionfreak.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0