R.I.P Michael Jackson

Härligt att det äntligen är helg så man får sova ut lite & slippa gamlingarna på äldreboendet i några dagar (även fast de flesta är väldigt söta)! :)

Såg nyss U21 matchen mellan Sverige - England. Marcus Berg är så galet bra! Hela laget var ju så jäkla bra i och för sig men ååh vilken match alltså! Shit! Men jag hatar straffar så avslutningen var mindre bra! Och det faktum att vi förlora (& Berg missa sin straff) orkar jag inte bry mig om, hehe! :)
 
Ingen kan ju ha missat att Michael Jackson - "The King Of Pop" dog i natt! Så lägger upp den absolut bästa låt han någonsin gjort -enligt mig i alla fall!

Billie Jean - Michael Jackson
(stör mig på att titeln är felstavad på youtube videon^^)



Ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0