Tv-serier!

Man kan lugnt säga att jag är lite av en tv-serie nörd men det är svårt att inte vara det när alla serier är så beroendeframkallande! :o Men nu tänkte jag i alla fall försöka göra någon slags lista över tv-serierna man bara inte får missa! Någon som håller med mig om de jag har valt ut?

1. Vänner
2. Beverly Hills 90210
3. Gossip Girl
4. 2 ½ men
4. OC
5. Lipstick Jungle
6. 90210 (nya beverly hills)
7. One Tree Hill
8. Christine
9.  How I met your mother
10. Beyond The Break

Psst. Lägger upp lite bilder från igår på Alexander Rybak, underbart charmig & söt kille! 
   
  
(de blev inte så bra kvalite eftersom jag behövde zooma så mycket!)

Kommentarer
Postat av: becca

SV: Aha, det låter ju lite halvkul xD är inte så förtjust att "göra" grejer som du säger med att ni får bygga hus :P haha, men det går säkert bra ändå.. ^^



jag går samkultur xD dudå? :)

2009-06-05 @ 15:51:34
URL: http://bexis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0