Komiskt!

Jag skrattar verkligen åt vad som helst just nu!

Två killar ~19 sitter och pratar.
Kille 1: Vet du vilken tid fotbollslandskampen skulle sändas?
Kille 2 (något "borta"): Vadå skändas?
Kille 1: Jag sa sändas för fan, när ska landskampen sändas, vilken tid?
Kille 2 (argsint): Hur fan ska jag veta vad klockan är, jag har ju ingen på mig, det ser du väl.
Kille 1 (frustrerad): Vad fan är det med dig, lyssnar du med röven eller?
Kille 1 ställer sig bakom kille 2 och böjer sig ner.
Kille 1: Du hör mig kanske bättre nu? Eller du är kanske rent av rövdöv också!?
                                                                                                   -tjuvlyssnat.se

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Tacktack, självklart ska du få se dom! :D Bell å Bina gick då av när dom såg om ,haha x)<33



HAHA, roligt de ovan jue! :D

2009-05-12 @ 22:44:18
URL: http://fashiionfreak.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv på du!

Trackback
RSS 2.0